U periodu od 24. do 26. oktobra 2022.godine na Jahorini je održana završna radionica “Inovativno-kvalitativno planiranje razvoja škola u BiH” na kojoj su učešće uzeli predstavnici Pedagoškog zavoda BPK Goražde, STŠ “Hasib Hadžović” i SSŠ “Džemal Bijedić” iz Goražda, koji su predstavili koncept evaluacije škola na kantonalnom nivou (od strane Pedagoškog zavoda predstavljen primjer dobre prakse iz BPK Goražde) te prezentacija razvojnih planova škola iz Goražda. Na radionici su sudjelovali predstavnici iz Zeničko-Dobojskog i Kantona Sarajevo te Republike Srpske.
Projekat razvoja škole, podržan od srane GIZ-a, imao je za cilj uvođenje sistema
upravljanja kvalitetom (QM-sistem) i razvoj školskih razvojnih planova (SEP) u 6 projektnih škola (stručne škole).
Kao osnov za rad poslužio je model kvaliteta uveden u Donjoj Saksoniji,koji se u svojoj osnovnoj strukturi zasniva na međunarodno isprobanom EFQM modelu.
U toku procesa učesnici su izradili relevantnu dokumentaciju koja se odnosi na upravljanje kvalitetom kao što su misija i vizija, lista rezultata samoprocjene, strateško okvirno planiranje i operativni planovi, sažeti u plan razvoja škole.
Uz to su učesnici bili odgovorni za implementaciju procesa upravljanja kvalitetom,kao što je kreiranje misije i vizije, provođenje i evaluacija anketa o zadovoljstvu, prikupljanje i analiza školskih podataka u vezi sa upravljanjem kvalitetom, provođenje participativne samoprocjene na osnovu strukturiranih evaluacijskih listića, izrada prioritetnih prijedloga za poboljšanje, izvođenje strateških razvojnih ciljeva sa podciljevima i mjerama. Izrada dobro utemeljenih školskih razvojnih planova u kojima se ogleda proces upravljanja kvalitetom predstavljala je krajnju tačku serije seminara.